İKİ DAKİKA GÜNCEL HABER MERKEZİ
Giriş Sayfanız Yapın  İKİ DAKİKA DA HER ŞEYDEN HABERDAR OLUN!    Sık Kullanılanlara Ekleyin
ASLINDA KOLESTROLE İYİ GELİYORMUŞ!
Yazar bot
ASLINDA KOLESTROLE İYİ GELİYORMUŞ!
50 yıllık tereyağ efsanesi çöktü
Kanadalı bilim adamları tereyağını nasıl temize çıkardı?
Kanadalı bilim adamları, kalp ve damar hastalıkları başta olmak üzere birçok hastalığa neden olduğu öne sürülen tereyağını temize çıkardı. Yeni bir araştırmadan elde edilen sonuçlara göre, tereyağı ve sığır eti kalp krizi riskini ve kolesterolü düşürüyor, şeker hastalığı ve obeziteyi tedaviye yardımcı oluyor.
Yıllardır bu konu üzerinde çalışan Alberta Üniversitesi profesörü Spencer Proctor, 16 hafta boyunca deney farelerine tereyağı yedirdiğini ve sonucun bekledikleri gibi hüsran olmadığını söyledi. Proctor, “Araştırmalar tereyağının metabolizmayı etkilemediğini gördük. Öncelikle kolestrole iyi geliyor. Artık bu bir realitedir” dedi.
Bu yazı toplamda 33, bugün ise 0 kez görüntülenmiş
Random Posts
Aradığınız konu hakkında yeterli içeriği sitemizde bulamadıysanız, aşağıdaki kutucuklardan google ve yahoo arama motorlarında arama yapabilirsiniz.
Yorum
Ayarlar
-
Mayıs 24, 2008
-
Sağlık
-
Yorum yapılmamış
-
RSS Yorumları
-
Del.ico.us
-
Digg!



